20 ÅRSFEST

lördag 5 maj 2007 17:00 - söndag 6 maj 2007 23:59, Hamburgsund med start klockan 17.00 vid restaurang Nolhotten vid färjan. Jubileumsmiddagen intages på restaurang Skäret i Hamburgsund

TANUM

VÄLKOMNA TILL

20 ÅRSFEST

Tanums Rotaryklubb fyller 20 år i år och det tänker vi fira tillsammans med våra vänner i Strömstads och Munkedals rotaryklubbar samt vår guvernör, (med respektive).

Lördagen den 5 maj 2007 i

Hamburgsund med start klockan 17.00 vid restaurang Nolhotten vid färjan.

PROGRAM

Buss avgår från Tanumshede 16.00 via Grebbestad och Fjällbacka till Hamburgsund och går tillbaka samma väg efter middagen.

Jubileumsmiddagen intages på restaurang Skäret i Hamburgsund där det kommer att serveras ”Sjötunga Walevska” på riktigt sätt och sedan får vi en klassisk Vaniljpannacotta med Halloncoulis.

Till kaffet kommer delar av Ågrens Kapell att underhålla.

Pris per person exklusive ev. vin och sprit 350 sek.

Anmälan göres snarast (först till kvarn…) till resp. president eller mail: Bjorn@Ljungdahl.cx (Max 80 platser)

Hjärtligt välkomna

Björn Ljungdahl                  Gunnar Simonsson