Auf Wiedersehen TanumStrand

måndag 11 juni 2018

CEO /JW

Efter nio månaders vistelse på Rotaryklubbens nya fasta hemvist TanumStrand har vi  acklimatiserat oss riktigt bra! Därför var det med blandade känslor vid den mötet 8 juni kunde konstatera att det är dags för ett nytt uppbrott. Från den 15 juni till 7 september förvandlas vi än en gång till frukostklubb och samlas under denna period fredagar kl 08:00 på Mjölkeröds golfrestaurang. Orsaken till flytten är trängseln på TanumStrand under några hektiska sommarveckor. Vår president Maggie Ciprian-Olevik passade på att tacka chefen Peter Karlsson och hans medarbetare för de gångna månadernas service, goda mat och tillmötesgående. Peter tackade för blommorna och hälsade klubben välkommen tillbaka "hem" till TanumStrand i september.