Presidentskifte

torsdag 9 augusti 2018

K.A. Wikström

Tanums Rotary Klubb startade 1984 och har sitt verksamhetsområde i Tanums Kommun. Klubben har under året ökat med 2 personer till 58 medlemmar som kommer från hela kommunen och representerar en mängd olika yrken. För verksamhetsåret 2018-19 har ny styrelse valts och klubben har fått ny presidentMaggie Ciprian-Olevik lämnade över presidentkedjan till Karl-Erik Olsson. Maggie som bor i Hamburgsund och har företagarbakgrund, kunde blicka tillbaka på ett år med många höjdpunkter. Hon tackade styrelsen och klubbmedlemmarna för gott samarbete och önskade sin efterträdare lycka till. Karl-Erik som tidigare jobbat inom media och kommunikation, driver numera ett litet jordbruk i Grebbestadstrakten. Han tackade sin företrädare för ett gott samarbete med positivt ledarskap och hoppades på ännu ett år av många aktiviteter och intressanta programinslag.